Spoštovane stranke, v četrtek, 1. 5. 2025, in v petek, 2. 5. 2025, bodo saloni Prima pohištvo zaprti. Se vidimo ponovno v soboto, 3. 5. 2025!

Spoštovane stranke, kmalu odpiramo spletno trgovino Prima, da boste lahko pohištvo kupovali iz udobja svojega doma. Do takrat pa nas lahko obiščete v salonu Prima v BTC City Ljubljana in Murska Sobota. Uživajte v nakupovanju!

Klikni. Prihrani. Uživaj. Pri nas Black Friday še vedno traja! Kupite prek spleta!

Samo to nedeljo, 14.12.! Spletna akcija s 30 vrhunskimi artikli znižanimi do -50%! Izvedite več!

3, 2, 1… Odštevanje se je začelo! Samo v nedeljo, 14.12. vas čaka spletna akcija s 30 vrhunskimi artikli znižanimi do 50%! Izvedite več!

Pravila programa ugodnosti Prima »Prima klub« (v nadaljevanju: Program)

1. Uvodne določbe


Ta Program vam omogoča uveljavljanje določenih ugodnosti pri nakupu določenih kategorij izdelkov. Dodatno lahko zbrane točke izkoristite pri prihodnjih nakupih do 30. novembra 2026.
Za sodelovanje v Programu boste v prodajnem salonu po izpolnitvi pristopnice prejeli kartico zvestobe s številkami.
Ob prvi uporabi priložene kartice ali številko kartice. Uporabnik določene kartice daje soglasje k naslednjim pogojem in določilom, ki se nanašajo na uporabo Programa. Uporablja se slovenska zakonodaja. V Program se lahko registrirate samo enkrat; večkratne registracije niso dovoljene, prav tako ni mogoče prenesti pravic do uporabe kartice in ugodnosti na tretje osebe.
Vsaka fizična oseba, starejša od 18 let in s prebivališčem v Sloveniji, lahko postane uporabnik Programa. Uporabnik Programa je lahko tudi pravna oseba. Pravne osebe ne morejo koristiti točk.
Upoštevajte, da se pogodbeni dokumenti posredujejo in komunikacija poteka izključno v slovenskem jeziku.
Sodelovanje v Programu je brezplačno in vam ne nalaga nobene obveznosti glede nakupa izdelkov ali storitev pri Primi.
Kartice ostajajo last Prime. Vašo kartico, črtno kodo na njej in številko kartice lahko kopira in/ali elektronsko zabeleži izključno Prima. Prepovedano je kopiranje ali kakršnokoli drugo razmnoževanje in/ali spreminjanje kartice, črtne kode ali številke kartice.
Brez odlašanja obvestite Službo za uporabnike na e-pošto: podpora@prima.pohistvo.si ali po telefonu, če sumite, da je nepooblaščena oseba pridobila dostop do vašega računa s točkami.
V primeru suma zlorabe in/ali prevare je Prima pooblaščena – npr. zaradi izredne evidence transakcij in uporabe točk – blokirati vaš račun in posredovati vaše podatke oškodovani strani in pristojnim organom (glejte tudi »Pravila o zasebnosti«).

2. Pridobljene točke

Da bi uveljavili pravico do koriščenja pridobljenih nagradnih točk, morajo člani ob nakupu/pogodbi o izdelku in/ali storitvi na prodajnem mestu Prime predložiti svojo fizično kartico Prima.
Za vsak porabljen 1 evro prejmete eno točko. Pri uporabi točk ena točka velja 1 cent.
Prima si pridržuje pravico omejiti dodelitev točk, npr. na podlagi zakonskih predpisov ali za nakup količin za običajne potrebe gospodinjstva ali za posebne ponudbe. Specifikacijo izdelkov in/ali storitev, vključno z njihovim izključitvijo ter zneskom točk, ki jih lahko pridobite, lahko kadar koli najdete na spletni strani www.prima-pohistvo.si.
Podatki, ki jih objavi Prima, veljajo kot merodajni v vsakem primeru.
Dodeljene nagradne točke in druge ugodnosti se lahko odvzamejo (izbrišejo), če Prima ugotovi, da je član kršil Pravila Programa in/ali druge pogoje Programa. Prav tako ima Prima pravico odvzeti (izbrisati) zbrane nagradne točke v primeru celotnega ali delnega vračila kupnine, če član iz kakršnegakoli razloga vrne ali zamenja izdelek ali storitev, pri čemer so bile točke zbrane. Če je član medtem izkoristil odvzete točke, se porabljeni znesek pokrije z novo dodeljenimi točkami.

3. Stanje točk

Zbrane točke so vidne na vašem računu, stanje točk pa lahko preverite v vseh salonih Prima.
Pritožbe glede točnosti ali popolnosti stanja vašega računa pošljite Službi za uporabnike (podpora@prima-pohistvo.si) najpozneje v enem mesecu po nakupu in priložite ustrezne račune oziroma potrdila, izdana s strani Prime.

4. Uporaba točk za nakup
Član mora najaviti uporabo točk pred zaključkom računa.
Zbrane točke ni mogoče zamenjati za denar.
Zbrane točke ni mogoče prenesti na druge člane Programa.
Točke, ki ste jih zbrali najprej, se prve tudi uporabijo.
Točke je mogoče uporabiti v vseh salonih Prima po vsej Sloveniji, ne glede na znesek nakupa. Prima si pridržuje pravico izključiti nekatere izdelke/storitve iz ponudbe, pri katerih uporaba točk ne bo možna.
Točk ni mogoče kupiti, podariti ali kako drugače prenesti. Trgovanje s točkami ni dovoljeno.
Točke je mogoče izkoristiti izključno v salonih Prima in le ob nakupu blaga. Točk ni mogoče izplačati niti pretvoriti v denar.

5. Veljavnost točk
Člani Prima kluba lahko zbrane točke porabijo v roku enega leta od dneva, ko so bile zbrane, oz. najkasneje do 30. novembra 2026.
Odobrene točke na kartici Prima lahko člani izkoristijo pri naslednjem nakupu, pozneje ali jih zbirajo dlje časa v obračunskem obdobju, saj jih je mogoče uporabiti v 12 mesecih od datuma izdaje računa.
Zbrane točke, ki niso bile porabljene, se po enem letu od datuma izdaje računa izbrišejo/izničijo.
Primer: v obdobju od 21. novembra 2025 do 21. novembra 2026 je član zbral 10.000 točk. V istem obdobju jih je porabil 8.000. Na dan 21. novembra 2026 ostane 2.000 točk, ki se na ta dan izbrišejo.

6. Sprememba pogojev in določil za sodelovanje v Programu
Prima si pridržuje pravico ukiniti, dopolniti ali spremeniti Pravila Programa.
Prima si pridržuje pravico do spremembe ali dopolnitve pogojev sodelovanja v Programu, zlasti če je to v interesu poenostavitve in zaradi varne obdelave podatkov ter preprečevanja zlorab.
O spremembah boste predhodno obveščeni elektronsko (objava na spletni strani ali preko e-pošte) ali po pošti.
Šteje se, da se s spremembo strinjate, če članstva ne prekličete v enem mesecu od prejema obvestila ali če po tem obdobju še naprej uporabljate svojo kartico oziroma številko kartice za porabo točk. Na to vas bomo v obvestilu tudi posebej opozorili. Če se s spremembo ne strinjate, lahko kadar koli prekinete svoje sodelovanje v Programu z takojšnjim učinkom pred datumom uveljavitve sprememb.

Ta različica Pravil nagrajevanja velja od 21.11.2025.

 

 

Pogoji uporabe Prima kluba ugodnosti

 

Uvodne določbe
Prima pohištvo d.o.o., Maribor, Tržaška cesta 37c, (Davčna št. : 96178132) v nadaljevanju: PRIMA je upravitelj programa nagrajevanja zvestobe z nazivom PRIMA klub ugodnosti (v nadaljevanju: Program).

Ti Pogoji uporabe Prima kluba (v nadaljevanju: Pogoji) urejajo razmerje med PRIMO kot upraviteljem Programa in vsako osebo, ki prostovoljno sodeluje v Programu kot njegov član.

Člani Programa so dolžni se seznaniti s temi Pogoji kot tudi z drugimi dokumenti, na katere se Pogoji sklicujejo. Veljavni Pogoji so na voljo v elektronski obliki na spletni strani www.prima-pohistvo.si 

O vsaki spremembi teh Pogojev bo Prima člane obvestila z objavo na strani www.prima-pohistvo.si

Z vsako uporabo Prima kartice, ki jo izdaja Prima kot potrdilo o članstvu v Programu, član potrjuje, da sprejema Pogoje uporabe in Pravila Programa, veljavna v trenutku uporabe kartice, kot tudi druge dokumente, na katere se ta sklicujejo.

 

Ta različica Pogojev se uporablja od 21.11.2025.

 

O programu


Namen Programa je:

(1) omogočiti članom Programa, da z nakupom izdelkov in storitev PRIME, kot tudi s sodelovanjem v promocijskih aktivnostih znotraj Programa, pridobijo različne ugodnosti v prodajnih salonih Prima
(2) obveščati člane Programa o posebnih ponudbah, akcijah, nagradah in dogodkih, povezanih s Prima klubom ugodnosti, o trendih, novih izdelkih, posebnih prodajnih priložnostih in nagradnih igrah po e-pošti ter drugih novicah in informacijah, ki se nanašajo na poslovanje Prime

Vse ugodnosti Programa, vključno s točkami, so navedene v Pravilih programa, ki so na voljo na strani www.prima-pohistvo.si in vsebujejo informacije o Programu in obračunskih obdobjih, vrednosti in načinu obračuna nagradnih točk ter druge informacije v zvezi z nagrajevanjem in ugodnostmi Programa. Pravila programa se lahko kadar koli spremenijo. Sprememba Pravil nagrajevanja ne predstavlja spremembe teh Pogojev.

Člani Programa lahko pri Primi uveljavljajo različne ugodnosti, odvisno od njihovih potrošniških navad, dodatnih podatkov in izkazanih interesov ter drugih značilnosti, izraženih v okviru Programa. Prima lahko članu zavrne dodelitev ugodnosti in odvzame (izniči) dodeljeno ugodnost.

Dodeljene ugodnosti se lahko odvzamejo (izničijo), če se ugotovi, da (a) jih član ni pravočasno izkoristil, ali (b) če je član kršil Pogoje in/ali Pravila nagrajevanja in/ali druge pogoje Programa, ki veljajo za člane Programa, ali (c) so bile članu ugodnosti dodeljene po pomoti, ali (d) je član iz kakršnegakoli razloga vrnil ali zamenjal kupljeni izdelek/storitev, ki je bil pogoj za pridobitev ugodnosti.

Samo člani, ki posredujejo zahtevane podatke in Primi pravočasno sporočijo njihovo spremembo, lahko uveljavljajo vse ugodnosti Programa.

 

Pridobitev članstva v Prima klubu


Oseba, ki želi postati član Programa, mora izpolniti pristopnico za Program v prodajni poslovalnici Prime.

Pristopnica se izpolnjuje v skladu z navodili na sami pristopnici. Z izpolnitvijo pristopnice vlagatelj poda zahtevo za članstvo v Programu in brezpogojno sprejema te Pogoje uporabe in Pravila nagrajevanja, Pravila zasebnosti in zbiranja osebnih podatkov ter druge dokumente, na katere se Pravila sklicujejo.

Prima lahko sprejme le veljavno izpolnjeno pristopnico, iz katere je mogoče ugotoviti identiteto vlagatelja.

V primeru suma o nepravilno ali neresnično izpolnjeni pristopnici lahko Prima zahteva dodatne informacije od osebe, navedene v pristopnici. Oseba, katere podatki so navedeni v pristopnici, se šteje za njenega vlagatelja. Članstvo v Programu je brezplačno in prostovoljno.

Prima morda ne bo mogla nuditi nekaterih ali vseh ugodnosti (storitev) iz Programa, če vlagatelj za članstvo v Programu odreče posredovanje določenih zahtevanih podatkov v pristopnici (npr. datum rojstva).

Z izdajo Prima kartice Prima potrdi vstop člana v Program, Prima kartica pa služi kot dokazilo o članstvu v Programu.

Član je dolžan nemudoma prijaviti Primi krajo ali izgubo svoje Prima kartice ter sam nosi odgovornost za škodo, ki mu lahko nastane zaradi nepooblaščene uporabe njegove kartice. Kopiranje kartice Prima je prepovedano.

Član se lahko s svojo Prima kartico uporablja skladno s temi Pravili in izključno za potrebe Programa.

 

O članih Programa


Člani Programa so lahko izključno polnoletne fizične osebe s prebivališčem v Evropski uniji.

Člani Programa so lahko tudi pravne osebe. Pravne osebe ne morejo koristiti točk.

S svojim članstvom v Programu se člani lahko koristijo izključno za osebne potrebe, torej potrebe svojega gospodinjstva in/ali družine, ob predložitvi svoje kartice Prima.

Član prevzema odgovornost za vsa dejanja, opravljena z njegovo Prima kartico. V primeru izgube ali kraje kartice je član dolžan prijaviti izginotje takoj po ugotovitvi na info telefon: (02) 8201100 ali po elektronski pošti na naslov: podpora@prima-pohistvo.si

 

O zasebnosti in osebnih podatkih


Prima kot upravitelj Programa obdeluje tiste osebne podatke, ki jih je pridobila od članov ob včlanitvi, ter tiste podatke, ki jih je pridobila o članih med uporabo Programa.

Pravila zasebnosti Programa Prima (v nadaljevanju: Pravila zasebnosti) so na voljo na spletni strani https://www.prima-pohistvo.si/izjava-o-zasebnosti/  v razdelku »Pogoji« in vsebujejo več informacij o obdelavi osebnih podatkov članov, varstvu osebnih podatkov, pravicah članov v zvezi z njihovimi podatki, obdobju hrambe osebnih podatkov in drugih povezanih informacijah. Sprememba Pravil zasebnosti ne pomeni spremembe teh Pravil.

 

Prenehanje članstva v Programu


Članstvo v Programu preneha (1) z ukinitvijo Programa, (2) z izstopom člana, (3) z izključitvijo člana.

Prima ima pravico kadar koli ukiniti Program ali spremeniti katerikoli element Programa.

Program se ukine z dnem, navedenim v odločitvi Prime o ukinitvi Programa.

Član ima pravico kadar koli izstopiti iz Programa.

Član lahko izstopi iz Programa z elektronskim sporočilom na podpora@prima-pohistvo.si ali s pisnim obvestilom na naslov podjetja PRIMA pohištvo d.o.o., Tržaška cesta 37C, 2000 Maribor. Izstop se izvede v 30 dneh od prejema veljavne zahteve za izstop.

Prima lahko brez posebnega ali predhodnega opozorila izključi člana iz Programa (1) v primeru suma, da krši ta Pravila ali dokumente, na katere se ta sklicujejo, (2) če je to potrebno zaradi izpolnjevanja pogodbenih ali zakonskih obveznosti, (3) če so njegovi podatki očitno napačni, (4) v drugih primerih, določenih s temi Pogoji.

Z dnem ukinitve Programa, izstopa člana ali njegove izključitve član trajno izgubi vse pravice iz članstva, vključno z vsemi do tedaj pridobljenimi ugodnostmi in točkami.

Član bi moral preklicati kartico ob koncu odpovednega roka, oziroma v primeru odpovedi s takojšnjim učinkom – takoj po prejemu obvestila o odpovedi.

 

Omejitev odgovornosti upravitelja Programa
Prima ne prevzema odgovornosti za škodo (materialno ali nematerialno), ki nastane (1) zaradi opustitve obveščanja člana o ugodnosti, (2) zaradi napake v sistemu Prima in napačno dodeljenih ugodnosti (vključno z napačno dodeljenimi ali odvzetimi točkami), (3) zaradi izginotja ali zmanjšanja točk ali drugih ugodnosti zaradi nepooblaščenega dostopa do sistemov Prima (npr. računalniški napad), (4) zaradi kraje, izgube, kopiranja ali druge nepooblaščene uporabe kartice Prima, (5) zaradi situacije, ko v določeni transakciji ni mogoče uporabiti ugodnosti Programa, (6) zaradi dejanj ali aktivnosti samega člana Programa, vključno z dejanji tretjih oseb, katerim je član posredoval številko kartice ali omogočil dostop do računa.
Prima ne prevzema odgovornosti za točnost podatkov v pristopnici člana in morebitno škodo, ki iz tega lahko nastane.

 

  • Lastna proizvodnja
    Prima za vas vodi celoten proizvodni proces pohištva, od razvoja izdelka in proizvodnje do dostave in montaže.
  • Domača surovina
    Prima za proizvodnjo pohištva Prima uporablja vrhunske domače surovine.
  • Garancija kakovosti
    Prima, certificiran proizvajalec pohištva, zagotavlja vrhunsko kakovost in kontrolirane dobavitelje.
  • Kratki dobavni roki
    Lasten razvoj izdelkov, proizvodnja, dobava in montaža našim strankam omogoča kratke dobavne roke.
  • Veliko število salonov
    Prima je največja trgovska veriga pohištva v regiji z razvejano maloprodajno mrežo s skoraj 70 saloni na trgu jugovzhodne Evrope.
  • Hitra montaža in dobava
    Lastna proizvodnja in hitra izdelava omogočata kvalitetno in hitro dostavo ter montažo na vašem naslovu.
  • Strokovno svetovanje
    Vrhunska ekipa Prima strokovnjakov vam je na voljo pri izbiri celovite rešitve za opremljanje stanovanj, apartmajev ali počitniških hiš.
  • Individualni pristop
    Za vas opravimo brezplačno izmero v vašem domu in predlagamo idejno rešitev za opremljanje notranjosti.
  • Lasten dizajn
  • Lastna proizvodnja
  • Najboljša kakovost