Pravila Prima programa ugodnosti »Prima klub« (v nadaljevanju: Program)
1. Uvodne določbe
Ta Program vam omogoča uveljavljanje določenih ugodnosti pri nakupu določenih kategorij izdelkov. Poleg tega za vsak nakup prejmete točke, ki jih lahko unovčite pri prihodnjih nakupih.
Za sodelovanje v Programu boste po izpolnitvi pristopnice v prodajnem salonu prejeli kartico zvestobe s številko.
Z prvo uporabo priložene kartice ali številke kartice uporabnik kartice izraža soglasje s spodaj navedenimi pogoji uporabe Programa. Uporablja se slovensko pravo. Registracija za uporabo Programa je mogoča le enkrat, večkratna registracija ni dovoljena, prav tako ni dovoljen prenos pravice do uporabe kartice ali ugodnosti na tretje osebe.
Vsaka fizična oseba s stalnim prebivališčem v Sloveniji, starejša od 18 let, lahko postane uporabnik Programa. Uporabnik Programa je lahko tudi pravna oseba. Pravne osebe ne uveljavljajo rojstnodnevnega popusta in ne morejo zbirati ali koristiti točk.
Prosimo, upoštevajte, da se pogodbena dokumentacija posreduje in komunikacija izvaja izključno v slovenskem jeziku..
Sodelovanje v Programu je brezplačno in vam ne ustvarja nobene obveznosti, ki bi pomenila nakup izdelkov ali storitev od Prime.
Kartice ostanejo last Prime. Vašo kartico, črtno kodo na njej ter številko kartice lahko kopira in/ali elektronsko zabeleži samo Prima. Ni dovoljeno kopiranje ali kakršnakoli druga oblika razmnoževanja in/ali spreminjanja kartice, črtne kode na njej ali številke kartice.
Brez odlašanja obvestite Službo za uporabnike na e-pošto: podpora@prima-pohistvo.si elektronsko ali po telefonu, če sumite, da je nepooblaščena oseba prišla do podatkov, ki omogočajo dostop do vašega računa s točkami.
V primeru suma na zlorabo in/ali goljufijo je Prima pooblaščena – npr. zaradi izredne evidence transakcij in uporabe točk – blokirati vaš račun za zbiranje točk in prenesti vaše podatke prizadeti strani kot tudi pristojnim organom (glejte tudi »Pravila o zasebnosti«).
2. Zbiranje točk
Da bi pridobili pravico do dodelitve nagradnih točk, so člani dolžni na prodajnem mestu Prime ob nakupu/sklenitvi izdelka in/ali storitve predložiti svojo fizično kartico Prima.
Da bi prejeli točke, morate predložiti svojo kartico ali navesti številko svoje kartice pred zaključkom procesa plačila. Številka vaše kartice se običajno beleži elektronsko. Možno je, da po izdaji računa ali zaključku plačila številke kartice ne boste več mogli vnesti in s tem pridobiti točk.
Prima zbira naslednje podatke: številko vaše kartice in naslednje podatke, da se točke zabeležijo na vašem računu: izdelki/storitve, znesek plačila, valuta plačila, znesek popusta, uporabljene točke, lokacija, POS ali ID oznaka prodajnega mesta, čas in številka transakcije, poslovalnica (kjer je primerno) ter podatki o uporabi točk (podatki o doseženem popustu).
Za vsak porabljen 1 evro prejmete eno točko. Pri uporabi točk je ena točka vredna 1 cent.
Prima si pridržuje pravico do omejitve dodelitve točk, npr. na podlagi zakonskih določb ali za nakup količin za običajne potrebe gospodinjstva ali za posebne ponudbe. Specifikacijo izdelkov in/ali storitev, vključno z njihovim izključitvijo, kot tudi znesek točk, ki jih lahko pridobite, lahko kadarkoli najdete na spletni strani www.prima-pohistvo.si .
Informacije, ki jih da na voljo Prima, se v vsakem primeru štejejo kot merodajne.
Dodeljene nagradne točke in druge ugodnosti se lahko odvzamejo (prekličejo), če Prima ugotovi, da je član kršil Pravila Programa in/ali druge pogoje Programa, ki se nanašajo na člane Programa. Prav tako ima Prima pravico odvzeti (preklicati) zbrane nagradne točke za celotno ali delno vračilo zneska maloprodajne cene, če član iz kakršnegakoli razloga vrača ali zamenja kupljen izdelek ali storitev, pri katerih je zbral zadevne nagradne točke. Če je član medtem že izkoristil odvzete (preklicane) točke, bo uporabljeni znesek poravnan z novo dodeljenimi točkami.
Točke se začnejo zbirati s prvim nakupom po vstopu člana v Program in jih je treba izkoristiti v roku enega leta.
3. Stanje točk
Vaše točke se beležijo na vašem računu, svoje stanje točk pa lahko preverite v vseh salonih Prima.
Pritožbe glede točnosti ali popolnosti stanja vašega računa posredujte Službi za uporabnike (podpora@prima-pohistvo.si) najkasneje v roku enega meseca od nakupa ter priložite ustrezna potrdila ali račune, ki jih je izdala Prima.
4. Uporaba točk za nakup
Član mora napovedati uporabo točk pred zaključkom računa. Točke se ne pridobivajo za ponudbe in predponudbe.
Zbrane točke ni mogoče zamenjati za gotovino in se ne uporabljajo za asortiman peletov.
Zbranih točk ni mogoče prenesti na druge člane Programa.
Točke, ki ste jih zbrali najprej, najprej uporabite pri nakupu, pri katerem uporabljate točke.
Točke zbirate v Primi. Točke se lahko uporabijo v vseh salonih Prima po vsej Sloveniji ne glede na znesek nakupa. Prima si pridržuje pravico, da iz ponudbe izključi izbrane izdelke/storitve, za katere ne boste mogli uporabiti točk.
Točk ni mogoče kupiti, podariti ali kako drugače prenesti. Trgovanje s točkami ni dovoljeno.
Točke je mogoče uporabiti izključno v salonih Prima in sicer ob nakupu blaga. Točk ni mogoče izplačati ali pretvoriti v denar.
5. Potek točk
Odobrene točke na kartici Prima lahko člani Programa izkoristijo pri naslednjem nakupu, jih porabijo kasneje ali zbirajo na daljši rok v obračunskem obdobju, saj se točke lahko izkoristijo v roku 12 mesecev od datuma izdaje računa za nakup, pri katerem so bile pridobljene. Zbrane točke, ki niso bile uporabljene, se po enem letu od dneva izdaje računa izbrišejo/prekličejo.
Primer: v obdobju od 20. januarja 2023 do 20. januarja 2024 je član zbral 10.000 točk. V istem obdobju je porabil 8.000 točk. Na dan 20. januarja 2024 je na računu člana v Primi ostalo 2.000 točk, ki se 21. januarja 2024 izbrišejo.
6. Sprememba pogojev in določil za sodelovanje v Programu
Prima si pridržuje pravico do prekinitve, dopolnitve ali spremembe Pravil Programa.
Prima si pridržuje pravico do spremembe ali dopolnitve pogojev sodelovanja v Programu, zlasti če je to v interesu poenostavitve in z namenom varne obdelave podatkov in točk ter preprečevanja zlorab.
O spremembah pogojev sodelovanja v Programu boste predhodno obveščeni elektronsko (objava na naši spletni strani ali po elektronski pošti) ali po pošti.
Šteje se, da se s spremembo strinjate, če sodelovanja v Programu ne prekličete v roku enega meseca od dneva pošiljanja obvestila ali če po preteku navedenega obdobja svojo kartico, digitalno kartico oz. številko kartice še naprej uporabljate za zbiranje točk, na kar vas bomo še enkrat opozorili v obvestilu. Če se s kakšno spremembo ali dopolnitvijo ne strinjate, lahko s takojšnjim učinkom prekinete svoje sodelovanje v Programu pred datumom uveljavitve sprememb.
Pogoje sodelovanja v Programu si lahko ogledate na
Veljavna Pravila nagrajevanja so dostopna na:
Ta različica Pravil nagrajevanja velja od 01.03.2024.
Pogoji uporabe Prima kluba ugodnosti
Uvodne določbe
Prima pohištvo d.o.o., Razlagova ulica 4, 2000 Maribor, OIB: 96178132 (v nadaljevanju: PRIMA), je upravljavec programa zvestobe z imenom PRIMA klub ugodnosti (v nadaljevanju: Program).
Ti Pogoji uporabe (v nadaljevanju: Pogoji) urejajo razmerje med PRIMO kot upravljavcem Programa in vsako osebo, ki prostovoljno sodeluje v Programu kot njegov član.
Člani Programa so dolžni seznaniti se s temi Pogoji in z vsemi dokumenti, na katere se ti Pogoji sklicujejo. Veljavni Pogoji so na voljo v elektronski obliki na spletni strani www.prima-pohistvo.si/
Vsaka sprememba teh Pogojev bo objavljena na omenjeni spletni strani.
Z vsako uporabo kartice Prima, ki jo izda Prima kot potrdilo o članstvu v Programu, član potrjuje, da sprejema Pogoje uporabe in Pravila Programa, veljavna v trenutku uporabe kartice, kot tudi druge dokumente, na katere se sklicujejo.
Ta različica Pogojev se uporablja od 01.03.2024.
O programu
Namen Programa je:
(1) omogočiti članom Programa, da z nakupom izdelkov in storitev PRIME ter sodelovanjem v promocijskih aktivnostih, organiziranih v okviru Programa, uresničijo različne ugodnosti v prodajnih salonih Prima
(2) obveščati člane Programa o posebnih ponudbah, akcijah, nagradah in dogodkih, povezanih s Prima klubom ugodnosti, o trendih, novih izdelkih, posebnih prodajnih priložnostih in nagradnih igrah preko e-pošte ter drugih novicah in informacijah, ki se nanašajo na poslovanje Prime
Z transakcijami ali nakupi v Primi ter sodelovanjem v promocijskih aktivnostih, organiziranih v okviru Programa, člani pridobijo nagradne točke v skladu s Pravili nagrajevanja.
Vse ugodnosti Programa, vključno s točkami, so navedene v Pravilih Programa, ki so na voljo na spletni strani www.prima-pohistvo.si in vsebujejo informacije o Programu in obračunskih obdobjih, vrednosti in načinu obračuna nagradnih točk ter druge informacije v zvezi z nagrajevanjem in ugodnostmi Programa. Pravila Programa se lahko kadar koli spremenijo. Sprememba Pravil nagrajevanja ne pomeni spremembe teh Pogojev.
Člani Programa lahko pri Primi uresničujejo različne ugodnosti, odvisno od njihovih potrošniških navad, dodatnih podatkov in izraženih interesov ter drugih značilnosti, izraženih v okviru Programa. Prima lahko članu zavrne dodelitev ugodnosti in mu odvzame (prekliče) že dodeljeno ugodnost.
Dodeljene ugodnosti se lahko odvzamejo (prekličejo), če se ugotovi, da (a) jih član ni pravočasno izkoristil, ali (b) če je član kršil Pogoje in/ali Pravila nagrajevanja in/ali druge pogoje Programa, ki veljajo za člane Programa, ali (c) so bile članu ugodnosti dodeljene pomotoma, ali (d) je član iz kakršnegakoli razloga vrnil ali zamenjal kupljen izdelek/storitev, ki je bila pogoj za uresničitev ugodnosti.
Samo člani, ki posredujejo zahtevane podatke in Primi redno sporočajo morebitne spremembe, lahko uresničijo vse ugodnosti Programa.
Pridobitev članstva v Prima klubu
Oseba, ki želi postati član Programa, mora izpolniti pristopnico za Program v prodajni poslovalnici Prime.
Pristopnica se izpolni v skladu z navodili, navedenimi na sami pristopnici. Z izpolnitvijo pristopnice vlagatelj poda zahtevo za članstvo v Programu ter brezpogojno sprejme te Pogoje uporabe in Pravila nagrajevanja, Pravila zasebnosti in zbiranja osebnih podatkov ter druge dokumente, na katere se Pravila sklicujejo.
Prima lahko sprejme samo pravilno izpolnjeno pristopnico, iz katere je mogoče ugotoviti identiteto vlagatelja.
V primeru suma nepravilno ali neresnično izpolnjene pristopnice lahko Prima zahteva dodatne informacije od osebe, navedene v pristopnici. Oseba, katere podatki so navedeni v pristopnici, se šteje za njenega vlagatelja. Članstvo v Programu je brezplačno in prostovoljno.
Prima morda ne bo mogla zagotoviti nekaterih ali vseh ugodnosti (storitev) iz Programa, če vlagatelj zahteve za članstvo v Programu zavrne določene zahtevane podatke v pristopnici (npr. datum rojstva).
Z izdajo kartice Prima potrdi članstvo v Programu, kartica Prima pa služi kot dokazilo o članstvu.
Član je dolžan Primi nemudoma prijaviti krajo ali izgubo svoje kartice Prima ter sam nosi škodo, ki lahko nastane zaradi nepooblaščene uporabe njegove kartice. Kopiranje kartice Prima je prepovedano.
Član lahko uporablja svojo kartico Prima v skladu s temi Pravili in izključno za namene Programa.
O članih Programa
Člani Programa so lahko samo polnoletne fizične osebe s prebivališčem v Evropski uniji.
Člani Programa so lahko tudi pravne osebe. Pravne osebe ne uresničujejo rojstnodnevnega popusta in ne morejo zbirati ali koristiti točk.
Svoje članstvo v Programu lahko člani uporabljajo izključno za osebne potrebe, oziroma potrebe svojega gospodinjstva in/ali družine, s predložitvijo lastne kartice Prima.
Član prevzema odgovornost za vsa dejanja, opravljena z njegovo kartico Prima. V primeru izgube ali kraje kartice Prima mora član izgubo nemudoma prijaviti takoj po seznanitvi na info telefon: (02) 8201100 ali po e-pošti na naslov: podpora@prima-pohistvo.si
O zasebnosti in osebnih podatkih
Prima kot upravitelj Programa obdeluje osebne podatke, ki jih je zbrala od članov Programa ob včlanitvi ter tiste podatke, ki jih je zbrala o članih med njihovim sodelovanjem v Programu.
Pravila zasebnosti Prima Programa (v nadaljevanju: Pravila zasebnosti) so na voljo na spletni strani www.prima-pohistvo.si/izjava-o-zasebnosti v rubriki Pravila in vsebujejo več informacij o tem, kako se obdelujejo osebni podatki članov, o varstvu osebnih podatkov, o pravicah članov v zvezi z njihovimi osebnimi podatki, o obdobju hrambe osebnih podatkov in drugih povezanih informacijah. Sprememba Pravil zasebnosti ne predstavlja spremembe teh Pravil.
Prenehanje članstva v Programu
Članstvo v Programu preneha z (1) ukinitvijo Programa, (2) izstopom člana, (3) izključitvijo člana.
Prima ima pravico kadarkoli ukiniti Program ter spremeniti katerikoli element Programa.
Program se ukine z dnem, ki je naveden v odločitvi Prime o ukinitvi Programa.
Član ima pravico kadarkoli izstopiti iz Programa.
Član lahko izstopi iz Programa z elektronskim sporočilom na naslov podpora@prima-pohistvo.si ali s pisnim obvestilom, poslanim na naslov družbe PRIMA POHIŠTVO d.o.o., Razlagova ulica 4, 2000 Maribor. Izstop se izvede v roku trideset (30) dni od trenutka, ko Prima prejme ustrezno Zahtevo za izstop iz Programa..
Prima lahko brez posebnega ali predhodnega opozorila izključi člana iz Programa (1) v primeru suma, da član krši ta Pravila ali dokumente, na katere se ta Pravila sklicujejo, ali (2) če je to potrebno za izpolnjevanje pogodbenih ali zakonskih obveznosti Prime, ali (3) če so njegovi podatki očitno napačni, ter (4) v drugih primerih, predvidenih s temi Pogoji.
Z dnem ukinitve Programa, izstopa člana ali izključitve člana član trajno izgubi vse svoje članske pravice, vključno s pravico do vseh dotlej pridobljenih ugodnosti in točk.
Član mora kartico uničiti ob koncu odpovednega roka oziroma, v primeru odpovedi z neposrednim učinkom, takoj po prejemu obvestila o odpovedi.
Omejitev odgovornosti upravitelja Programa
Prima ne prevzema odgovornosti za škodo (materialno ali nematerialno), nastalo (1) zaradi opustitve obveščanja člana o ugodnosti, ki je zato ni mogel uresničiti in/ali (2) zaradi napake v delovanju sistema Prima ter napačno dodeljenih ugodnosti (vključno z napačno dodeljenimi ali odvzetimi točkami), in/ali (3) zaradi izgube ali zmanjšanja točk ali drugih ugodnosti zaradi nepooblaščenega dostopa do sistemov Prima (računalniški napad ipd.), in/ali (4) zaradi kraje, izgube, kopiranja ali druge nepooblaščene uporabe kartice Prima ter tam dostopnih točk ali drugih ugodnosti, in/ali (5) zaradi situacije, ko začasno ni mogoče koristiti ugodnosti Programa v določeni transakciji, in/ali (6) zaradi ravnanj ali dejavnosti samega člana Programa, vključno z ravnanjem tretjih oseb, katerim je član posredoval številko svoje kartice Prima ali omogočil dostop do računa Prima.
Prima ne prevzema odgovornosti za točnost podatkov, navedenih v pristopnici člana, niti za morebitno škodo (materialno ali nematerialno), ki bi iz tega nastala.