Prodajalec je podjetje PRIMA Pohištvo d.o.o. Maribor, Razlagova ulica 4, Mat.Št.: 6187609000. (v nadaljevanju: Prodajalec)
Kupec je vsaka fizična ali pravna oseba, ki kupi izdelke v prodajnem salonu prodajalca na način, določen s temi Splošnimi pogoji poslovanja. (v nadaljevanju: Kupec)
1. Kupec s plačilom avansa sprejme ponudbo, za kar se mu izda avansni račun. V roku 3 delovnih dni od plačila avansa lahko kupec brez negativnih posledic odstopi od pogodbe.
2. Pri nakupu artiklov po meri kupec s plačilom avansa v višini najmanj 70 % skupne vrednosti ponudbe s popustom sprejema ponudbo, za kar se mu izda avansni račun. V roku 3 delovnih dni od vplačila avansa lahko kupec odstopi od pogodbe brez negativnih pravnih posledic. Ob končnem obračunu se avans vključi v znesek.
3. V primeru odstopa od nakupa pred prevzemom artiklov si prodajalec pridržuje pravico, da kot nadomestilo za škodo in manipulativne stroške obdrži znesek v višini 50% celotne vrednosti blaga s popustom.
4. Način komunikacije med kupcem in prodajalcem je naveden v ponudbi in vključuje osebne podatke kupca: ime in priimek, telefonsko/mobilno številko in/ali elektronski naslov.
5. Avansni račun/potrdilo vsebuje podatek o predvidenem roku dostave, to je v primeru osebnega prevzema na dan, ko je blago pripravljeno za dostavo v skladišču salona. Rok dobave pohištva po meri se določi po izmeri in po potrditvi projekta s strani proizvodnje, o katerem bo prodajni salon obvestil kupca.
6. a) Prodajalec si pridržuje pravico do odstopanja v površini, barvi lesenih površin in obliki, ki so običajna na trgu. Pridržana so tudi običajna odstopanja pri tekstilu (npr. dekoracija in material pohištva) in majhna odstopanja v izvedbi glede na vzorce materialov, predvsem glede na barvni odtenek. Navedeni vzorci oziroma modeli so kupcu predstavljeni le z namenom informiranja ter približevanja značilnosti izdelka, brez zagotavljanja enakosti.
6. b) Kupec odgovarja za točnost mer, dimenzij in vrednosti, ki jih je navedel, v navodilih o spremembi ali predelavi blaga po svojih željah ter za druga naročila.
6. c) V primeru, da so napake na blagu posledica nepravilnega ali nestrokovnega odpiranja paketa, nestrokovne montaže in/ali zagona (razen, če je to posledica pomanjkljivosti v navodilih), upravljanja ali rokovanja (npr. pritiskanja, zvijanja, padanja in podobno), skladiščenja ali druge nestrokovne operacije s strani kupca, prodajalec za to ne odgovarja.
6. d) V primeru, da je okvara posledica nepravilne uporabe, nege, vzdrževanja ali uporabe izdelka v nasprotju z njegovim namenom, kot tudi kadar je poškodba posledica vedenja hišnih ljubljenčkov, prodajalec ne odgovarja za nastalo škodo.
6. e) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki so bile kupcu znane ali mu niso mogle ostati neznane ob sklenitvi pogodbe (npr. kupec je izdelek kupil po nižji ceni zaradi stvarne napake ali izbral razstavni artikel v salonu), odgovarja pa za napake, ki bi jih kupec zlahka opazil, če bi izjavil, da izdelek nima napak ali da ima določene lastnosti oziroma značilnosti.
Prodajalec ne odgovarja za odstopanja iz 6. točke in kupec ne more odstopiti od pogodbe zaradi manjših stvarnih napak.
7. Po obvestilu o pripravljenosti blaga za dostavo je potrebno najkasneje v treh delovnih dneh omogočiti dostavo oziroma pri osebnem prevzemu prevzeti blago v naslednjih 10 dneh. Pri nakupu artiklov po meri je po obvestilu o pripravljenosti blaga za dostavo potrebno v treh delovnih dneh poravnati preostali znesek in omogočiti dostavo oziroma prevzeti blago v 10 dneh. Če prevzem ali dostava v tem roku nista mogoča, kupcu omogočamo skladiščenje blaga po ceni 15 EUR na dan na podlagi ponudbe, pri čemer šteje prvi dan po preteku 10-dnevnega roka.
8. Če se kupec v roku 30 dni po prejemu obvestila o pripravljenosti blaga ne odzove in/ali ne prevzame blaga oziroma ne omogoči dostave, si prodajalec po predhodnem opozorilu z določitvijo dodatnega roka in opozorilom na posledice, pridržuje pravico šteti, da je kupec od pogodbe odstopil ter kot nadomestilo za škodo in manipulativne stroške obdržati 50 % celotne vrednosti blaga s popustom ter blago uporabiti za druge namene.
9. Vračilo kupljenega blaga po tem, ko ga je kupec prevzel, je mogoče, če blago vsebuje stvarno napako, skladno z določbami Obligacijskega zakonika. Če blago nima stvarne napake, je vračilo mogoče izključno v roku 14 dni od dneva prevzema, in to le pod pogojem, da je blago nerazpakirano (v originalni embalaži). V tem primeru ima prodajalec pravico kot nadomestilo za škodo in manipulativne stroške zadržati znesek v višini 50 % celotne vrednosti blaga s popustom.
Vračilo personaliziranega blaga (izdelki po meri in modularni izdelki) ni mogoče. Razpakiranega blaga, ki nima stvarne napake, ni mogoče vrniti. Vračilo blaga iz te točke je mogoče izključno tako, da ga prevzame prodajalec pri kupcu, potem ko je kupec predhodno poravnal strošek prevzema po veljavnem ceniku dostave.
Blago, ki ni v originalni embalaži in ki nima stvarne napake, ni mogoče vrniti.
10. Izdelek se dostavi kupcu izključno ob delavnikih v delovnem času prodajalca.
Dostavljalec bo kupca kontaktiral po telefonu, da se dogovorita o roku dostave. Če se kupec ne javi na telefonski klic dostavljalca, ali ga ne kontaktira še isti dan, prodajalec blaga ne bo dostavil na predvideni dan, ampak se bo dostava določila za drug dan.
Če prodajalec ne more izvesti dostave, ker na dostavnem naslovu ni kupca ali druge osebe, ki je pooblaščena za prevzem izdelka po njegovem naročilu, kljub predhodnemu telefonskemu dogovoru glede roka dostave, krije stroške neuspele dostave izdelka kupec. V tem primeru se kupec in prodajalec dogovorita za nov dobavni rok, to pomeni, da lahko kupec v skladu z dogovorom s prodajalcem blago prevzame tudi osebno v skladišču. Za dni od neuspelega poskusa dostave do dneva dostavljene pošiljke oz. dneva prevzema blaga v skladišču, je kupec dolžan plačati storitev skladiščenja v skladu s 7. točko teh Splošnih pogojev in strošek dostave, če večkratno dostavo opravi prodajalec.
Prodajalec si pridržuje pravico, da zaradi oteževalnih okoliščin, nastalih po sklenitvi pogodbe, spremeni dogovorjeni dobavni rok in v dogovoru s kupcem predlaga nov dobavni rok.
Dostava se izvrši do vhoda v stanovanjski objekt, pod pogojem, da je mesto dostave neovirano dosegljivo z dostavnim vozilom. Dostop do stanovanjskega objekta mora biti prost, sicer se dostava izvede do najbližje točke, kjer je možen razklad.
Ob dostavi naročenega izdelka bo prodajalec od kupca zahteval podpis potrdila o prejemu blaga z navedbo datuma prevzema.
11. Pri osebnem prevzemu blaga mora kupec za nakladanje in prevoz uporabiti vozilo ustreznih lastnosti in velikosti. Če pride kupec na prevzem blaga z neustreznim vozilom, bo prodajalec kupca opozoril, da je vozilo neustrezno in v tem primeru ne odgovarja za napake na dostavljenem blagu, ki so posledica nepravilnega nakladanja (npr. če je bila z blaga pred nakladanjem odstranjena zaščitna embalaža, se blago prevaža nezavarovano, v nenaravnem položaju itd.) in neustreznega načina prevoza.
12. Dostavljalec ima pravico zavrniti vstop v objekt, če oceni, da obstaja možnost poškodbe zaposlenih, poškodovanja stvari in/ali predmeta, v katerega se vnaša ali vnos ni mogoč zaradi neustreznih pogojev (vhod/ pristop), stopnišča ali če je treba vstopiti skozi balkon/okno na višini več kot 1,5 m. V tem primeru se plačani znesek vnosa vrne kupcu.
13. Kupec in prodajalec bosta poskušala vse spore reševati sporazumno, v kolikor to ne bo mogoče, pa bo spor reševalo krajevno pristojno sodišče.
14. Splošni pogoji, ki izhajajo iz načinov plačila in cenika storitev, ki jih določa prodajalec, začnejo veljati 1. januarja 2025., za vse ostale aktivnosti v zvezi s prodajo in nakupom pa se uporabljajo veljavni predpisi v Republiki Sloveniji.
Načini plačila
1. Gotovinsko plačilo
2. Negotovinsko plačilo
Vse kreditne in debetne kartice domačih bank ter kartičnih družb in tistih tujih bank ter kartičnih družb, katerih avtorizacija je sprejeta na POS terminalu.
Možnost plačila do 60 mesecev, količina obrokov je odvisna od bančnega razmerja med komitentom in ponudnikom plačilne kartice.
Ta način plačila velja za plačila s karticami Diners club, Visa, Maestro,Leanpay in Mastercard.
Ta možnost ni vedno na voljo, za več informacij povprašajte na blagajni.
Predstavljeni popusti veljajo za vse navedene načine plačila. Različne vrste popustov se ne seštevajo!
Cenjene stranke, prosimo, da predhodno zahtevate račun na podjetje.
Hvala za razumevanje.
Cenik storitev
Izmera in projektiranje
Storitev izmere in 3D načrtovanja je brezplačna. Izdaja dokumentacije za kuhinje po meri znaša 12,00 € / m2.
Notranje oblikovanje
• storitve notranjega oblikovanja vključujejo izmero prostora,
svetovanje pri izbiri pohištva, barve oblog (sten in tal), projektiranje, upodabljanje in dekoriranje ali oblikovanje individualne
idejne zasnove prostora
• storitev notranjega oblikovanja znaša 12,00 € / m2
Storitev dostave
• obračun storitve dostave se nanaša na vrednost kupljenega
blaga brez popusta
• pri dostavi in vnosu blaga je potrebno zagotoviti neoviran dostop ter vnos kupljenega blaga na mestu dostave
|
Dostava z vnosom v pritličje
|
Dostava brez vnosa
|
Obračun
|
3,90 % vrednosti kupljenega blaga + 20,00 €
|
3,90% vrednosti kupljenega blaga
|
Kuhinje in omare po meri
|
3,40 % vrednosti kupljenega blaga + 20,00 €
|
3,40 % vrednosti kupljenega blaga
|
MIN znesek dostave
|
50,00 € *
|
30,00 € *
|
MAX znesek dostave
|
195,00 € *
|
175,00 € *
|
Vnos blaga
|
12,00 € za vsako nadstropje
|
-
|
* znesek dostave se lahko razlikuje glede na razdaljo dostavnega mesta na podlagi poštne številke in na mesto nakupa, več informacij o tem lahko dobite na blagajni (informacije o izjemah poštnih številk lahko preverite tudi tukaj).
Osebni prevzem
• osebni prevzem blaga v skladišču je brezplačen
Storitev skladiščenja blaga
• storitev skladiščenja blaga znaša 15,00 € na ponudbo, za vsak danskladiščenje blaga v našem skladišču
Storitev montaže
Storitev montaže kupljenega blaga izvajamo pod naslednjimi pogoji:
• storitev montaže se obračuna na vrednost kupljenega blaga brez popusta
• izdelki se dostavijo nesestavljeni
• storitev montaže se obračuna v višini 15 % na vrednost kupljenega blaga, minimalni znesek montaže je 60,00 €
• montaža vgradnih omar, omar po meri in vseh ostalih kuhinj znaša 15 % vrednosti elementov
• montaža oblazinjenih sedežnih garnitur je 60,00 €, razen za modularne garniture, pri katerih je strošek montaže 15,00 € na modul (minimalni znesek montaže modularnih garnitur je 60,00 €, pri čemer se nasloni za roke ne obračunajo)
• montaža oblazinjenih postelj znaša 60,00 €, razen boxspring postelj, kjer montaža znaša 80,00 €
• montaža jedilniških miz znaša 60,00 € na mizo, montaža modularnih jedilniških stolov je 10,00 € na stol
• storitev demontaže oblazinjenega pohištva zaradi nezmožnosti vstopa v prostor znaša 60,00 €, demontaže starega pohištva pri kupcu ne opravljamo
• vgradnja brez priključitve kuhinjskih aparatov, pomivalnih korit in armatur je brezplačna, če so kupljeni v salonu Prima, v nasprotnem primeru znaša vgradnja 60,00 € na aparat ali pomivalno korito oz. 25,00 € za vgradnjo armatrue brez prikjučka na vodo
• ne priklapljamo naprav na energente
Garancija in servis
• storitev podaljšane garancije za dve dodatni leti znaša 90,00 €
• servis garancija plus (dva obiska serviserjev na željo stranke v garancijskem roku ali v podaljšanem garancijskem roku) znaša 290,00 €
• servisna storitev v primeru težav zaradi nestrokovne montaže ali ravnanja znaša 80,00 € na obisk serviserja